Intreprinderea de reparat material rulant din Simeria a fost infiintata in anul 1869, odata cu punerea in functiune a liniei ferate Arad –Teius cu ramificatia Simeria – Petrosani. Este cea mai veche intreprindere de profil din tara, si a avut in decursul anilor o importanta majora, Simeria fiind un mare nod feroviar.
-
2013Prin programul investitional - circa 10 milioane de Euro in ultimii 5 ani - dotarile tehnice s-au aliniat nivelului european, iar Reva Simeria a obtinut noi certificari si autorizari, in baza carora s-au incheiat noi contracte
-
2001Societatea se privatizeaza prin licitatie publica, actionarul majoritar fiind SC GRAMPET SA Bucuresti. Compania este controlată în proporție de 89,56% de către grupul Grampet al omului de afaceri Gruia Stoica
-
1992Inteprinderea se infiinteaza ca societate comerciala pe actiuni cu capital majoritat de stat
-
1973Sectorul central de producţie trece de la repararea locomotivelor cu abur, la repararea vagoanelor cisterne , realizandu-se un tunel de spălat vagoane, o staţie de probe hidraulice si o hala pentru calibrare
-
1969S-a revenit sub conducerea CFR-ului. Noua denumire a întreprinderii a fost: "Întreprinderea Mecanică de Material Rulant"(IMMR Simeria)
-
1961Inteprinderea trece sub conducerea Ministerului Industriei Construcţiilor de Maşini ,sub denumirea de "Uzina Mecanică de Material Rulant"(UMMR Simeria) si se pune accent deosebit pe inzestrarea tehnica
-
1956Intre 1956 si 1957 s-a construit a doua hală de reparat vagoane cu trei linii pe o suprafaţă de 2800 mp
-
1946Intre 1946 si 1948 se construieşte clădirea cazangeriei, cu o suprafaţă de 4260 mp
-
1945Sectorul de locomotive, a putut intra în funcţiune aproape cu întreaga capacitate de producţie refacerile incepand imediat dupa bombardamente. Cu toate aceste vitregii ale vremii , procesul de reparare a locomotivelor şi vagoanelor nu a încetat nici o oră. S-a lucrat în hale descoperite, cu unele utilaje parţial defecte
-
1944Aviaţia anglo-americană bombardeaza Atelierul care are importante pagube materiale, astfel sunt distruse o mare parte a halei de locomotive, instalaţiile şi clădirile magaziei , partea de nord a clădirii atelierelor , hala de vagoane construită in 1937, rotăria-arcurăria
-
1941Toate reparaţiile de vagoane trec la Atelierul Simeria-Triaj, la Atelierul central rămânând numai reparaţiile de locomotive
-
1937Se construiesc o alta hala de reparat vagoane şi transbordorul care deserveşte 12 linii
-
1927Se construieşte o hala de reparat vagoane in Simeria Triaj
-
1918Dupa 1 Decembrie 1918 - Atelierul din Simeria trece sub administratia Cailor Ferate Romane, primind denumirea de „Atelierul CFR Simeria”
-
1917La sectorul Triaj au inceput lucrari pregatitoare. Se construieste linia ferata de legatura cu atelierele centrale. Productia atelierului consta din reparatii de locomotive si vagoane de clasa si marfa
-
1884Caile ferate au trecut sub administratia MAV (Magzar Allamvasutak) prin etatizare
-
1872Se extinde activitatea construindu-se o hala de reparat vagoane, ce exista si astazi la sectorul I
-
1869In ianuarie, in timpul constructiilor, incep reparatiile de material rulant, cu doar 20 de muncitori
-
1868Incepe constructia atelierelor de reparat vagoane si locomotive, construindu-se atelierele de reparat locomotive cu 5 linii,un atelier pentru reparat vagoane cu 10 linii si un transbordor